Sveiki atvykę į mano dienoraštį

Sveiki atvykę į mano dienoraštį
Rašliavos apie verslą, IT, pramogas, naujoves, gyvenimo kelius ir klystkelius ir kitą idomią, bei naudingą informaciją.

2008-02-17

Ar TU būsi kitas perkamiausias pasaulyje autorius?

Labiausiai mane įkvėpęs ir daugiausiai teigiamų minčių įnešęs į mano gyvenimą autorius Markas Joyneris skelbia konkursą: Ar TU būsi kitas perkamiausias pasaulyje autorius?
Rašai gerai? Manai tavo mintis turi išvysti visas pasaulis? Sudalyvauk!
Kadangi Lietuvoje kolkas neesu sutikęs (tačiau labai norėčiau), nei vieno žmogaus, kuris domėtųsi Marko veikla, todėl rekomenduoju šį autorių asmeniškai. Išbandykite patys Marko mokymų sistemą - Simpleology.com. Aš likau sužavėtas ir įsigijau beveik visus šio autoriaus kursus. Ir galiu pasakyti tik tiek:
- Gailiuosi vieno dalyko - atradau šį kursą tik prieš metus.

Komentarų nėra: